LOOOV =D

 

Äntligen har höstlovet kommit, efterlängtat !, Nu slipper man allt pluggande osv. skönt,.. vart faktiskt lite mktsista veckan :l menmen, men kompisarna ur klassen slipper man inte, bra är väl det, (L), vi ska nämligen till Viccan nån dag under lovet för att rida på hennes häst Fräcke :D Jag Jenny och Martina har typ aldrig ridit så det skaa bli kul, han är dock 1.70 i mankhöjd :O Huuur högt som helst juh ! men vi ska nog överleva det också ;P

Sen på Torsdag så ska vi fara på hockey tillsammans, ( AIK-HV71) balla inte ur nu Linnea!!! måste skrika lite mer nu än på dom andra matcherna enligt Martina (L)  Kommer garanterat bli huuur kul som helst. <3

Övriga planer för lovet är att i morgon (Lördag) så ska jag till Lisa för att slinga håret, (L) hoppas att det blir bra, ;D
Måndag så far jag Jenny och mammsen på en tur i Piteå för shopping, med Dollar store osv, kulkul. (L)
annars så har jag inget speciellt för mig, eller jo... träning på måndag kväll, hoppas på inte lika mkt träningsvärk =] hahaa, vart mobbad på skolan för det, <3 inget mer att göra, slappa resten av tiden vetja, > om ingen vill hitta på nåt förstås. hör av dig i sånna fall, (L)

Resten av kvällen blire mys i soffan med familjen framför Idol osv> I like =] 
ska gå nu, Vi hörs (L)
Kramar /e.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0