Nicekväll (L)

Jag kan inte säga nåt annat än att den här kvällen blev väldigt lyckad (L). Jag har dock hunnit göra bort mig lite grann, På Lilla kina när jag skulle betala min mat så sa jag att jag hade ätit stekta nudlar med ris :O mums, sen vart det inte bättre då Julia började skratta vid kassan osv, ;) men jag gillar dig ändå =]

Sen så hade vi inte så speciellt mycket att göra inne på stan så vi började traska sakta , och inte alls så säkert, mot isladan redan kl 16.55 =) så i drygt 50 minuter så stog vi utan för Isladan och frös.., men det var det värt tillslut  =D
AIK vann alltså med 5-1 över förra årets serie vinnare HV71, så nu är AIK SERIELEDARE ! ! ! !, ca 30 år sen sist ;O
jag har nog aldrig skrikit så mkt förr på någon hockey match ska ni veta :) rösten höll kanske inte tiden ut, men det är Martina och Viccans fel, för dom tvingade mig att skrika hela tiden, :) men jag gillar er ändå också (L)  härlig stämning i isladan denna kväll, till och med bråken på isen var underhållande, ;D


^^ Elin goes happy =D
tack för att ni gjorde denna kväll så bra, många goa skratt med er,
PUSS och KRAM (L)
/elin.

btw. snön kom till skellefteå idag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0