onsdag.

ojj vilken härlig dag !, först på morgonen så hade vi bad på gympan, så vi stack till Edda och hade kul där =)
där så upptäckte jag och Martina att båda hade röda naglar för dagen, fiinfint! (L)

efter badet så gick jag med Julia och Martina tillbaka till skolan, blev lite stressigt eftersom vi redan var 10 minuter sena :l men när vi kom tillbaka till skolan så var lektionen inställd> jiiipey :D då snabb åt vi för att senare låna ihop lite cyklar för att cykla med Jenny, Viccan och Linnea till A-torp för att träffa gamla klasskompisar osv, vi hade ca 3 timmars rast så det var lika bra att ödsla tiden där,=) men fy så kul vi hade (L) nog för att jag fick låna Johannas cykel, vilket inte var den bästa, jag var ganska slut i benen efter den cykelturen =) men men.., en hel del skratt blevv det under tiden (L) 

Hjärta påer tjejer (L)

Då vi kom tillbaka från A-torp så hade vi engelska med prov osv, IG känns som ett ganska troligt betyg på det :S Gick JÄTTE dåligt,! Prutt på skolan just nu, Tur att jag har mina vänner där, då funkar det ju iaf att vara där (L)
Ha en bra kväll / e.


btw. Träningsvärken anfaller mig ! bläää


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag måste erkänna att jag var rätt avundsjuk för att jag inte fick följa mer er, det ska du få sota för :]

2008-10-22 @ 20:59:05
URL: http://aliciaaustvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0