redigering pågår,

Just nu håller Jenny på att redigera bloggen, bara för att testa lite grejs, =) så om den ser helt galen ut så är det inte mig ni ska dumförklara för det, Jenny är den skyldiga, xD  jag lovar att den kommer se normal ut när kvällen är över, annars får jenny ingen mat under morgondagen ;D


Jag har också hunnit redigera blogg, dock Emelies, :S vi vart halverst oroliga för att vi hade förstört den helt och hållet men, vi grejade det till slut, :} så nu ser den ut som vanligt. (L)  + en grön klocka som jag fixade dit !, HIGE FIVE ;D

 

Lycka till nu Syster !


Kommentarer
Postat av: MLI!

HAHAHA, den var itne fin där ett tag! =)

2008-10-30 @ 11:10:51
URL: http://ehaggstrom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0