torsdag .

Idag har vi fått våra halebop kort, så nu har både Jag och Jenny GRATIS SMS :D dock väldigt knasigt med min telefon, mamma förlängde hennes abonemang när jag köpte min telefon för att få den billigare, men då vart telefonen låst inom telia i 2 år så jag kan inte byta eller nåt. Så nu vet jag inte om jag ska returnera kortet, köpa ny telefon och sälja den jag har nu, eller om jag ska låsa upp telefonen för typ 300 kr :S   sowhat..



Snart bär det av till stan. Ska träffa kompisarna från klassen inne på stan för att äta lite mat och sen går vi på hockeyn tillsammans (L), kommer bli jättekul ! <3  Tagga järnet nu tjejer !

Seeyou later (L)
/elin.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0