,. =)

http://www.youtube.com/watch?v=wGMnW7FKFvg

Tänkte pigga upp lite såhär i höstmörkret =)

Tycker att man blir som så glad av att lyssna på den här låten så nu hade jag tänkt att lägga upp den här på bloggen i en sån dära youtube ruta, men då finns det ett problem. Jag vet inte hur man gör..
Jag frågade några kompisar hur man gjorde men Emelie visste inte, utan undrade hon med, och Julia förklarade för mig, Tack Julia (a), Men jag fick det inte att funka, men Tack ändå, så jag lägger in en vanlig länk adress istället.



btw.. Vi var till stugan i helgen och då hade jag med mig kameran och fotade lite.. T.ex bilden ovan och även 'profilbilden' där jag och Elin springer och hoppar nere på stranden.  Det kanske kommer mer bilder lite senare..

Vi hörs,.
Kram J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0