1/4 - 09

HAHA, APRIL APRIL =D, ni trodde verkligen att jag skulle skriva ett inlägg som är värt att läsa? xD, skulle inte tro det, du skulle lika gärna kunna sluta läsa här.

 

 

 

 

Igår så var jag till Umeå med far min, Äntligen har jag fått ta bort stygnen från knät så nu kan jag iaf ta på mig sockar utan större bekymmer. Såret var iaf jätte fint och allt såg bara äckligt bra ut sa dom , musklerna, rörligheten ALLT.. så om jag fortsätter i den här takten så kommer jag kunna döma fotboll precis heela sommaren,. om jag får tag på en fortbildning? Så nu går träningen ut på att cykla minst 10 minuter/dag &träna styrka 2ggr/dag =).

Just keep going.

 

 

Nu borde jag börja plugga till provet som vi har imorgon, har läst igenom det 1gång ungefär. Sen ska det skrivas nån grejs och vara inlämnat senast fredag, men det tror jag inte är så svårt =). men måste ta tag i allt nu.

 

träna!


 

Erkänn att du läste hela inlägget ändå? =]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0