4/4 - 09

Är hos f&f nu i helgen, kusin och faster har kommit upp från Västerås 1vecka =D
vi möttes på stan igår och sen följde vi dom hit till Hökmark. åt våfflor till middag och sen satt vi bara och myste framför TVn,. & idag så har vi sjungit singstar och sen varit på en liten promenad i det lilla vinterlandskapet, myyys.

nu så har resten av familjen Lundgren kommit hit också, och har ätit farmors jättegoda mat =).
kring 3tiden s går bussen som jag &Jenny ska åka med in till stan för att spela/se fotboll, vi ska spela domarcupen& har 2matcher ikväll, iofs så ska jag bara se på/ hjälpa Mats lite, vi får se. .

Nu måste jag gåoch göra mig iordning lite,.



btw. köpte en sommarklänning igår, som om det behövs i det här vädret ;)


Kommentarer
Postat av: Bea

Don´t talk to me like that bitch, stava jag rätt?

2009-04-07 @ 12:03:32
URL: http://beajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0