bakar.

Nu så är det första dagen på påsklovet, fick mig en liten sovmorgon iaf.

 

Nu så håller jag och mamma på att baka en påsktårta, hoppas att den smakar bra, finns ingen garanti på det eftersom jag har varit inblandad =). 

Har förövrigt inga planer idag, Taggar förfullt tills i morgon kväll, dåblire pizza, film och övernattning hos Julia ♥ Kommer bli asmysigt !!

 

Drömde en mardröm om klänningarna, det var en helt annan färg på dom ( gula ), dom var alldeles för stora och dom hära pärlorna var borta :O, nu så är det bara en vecka kvar innan dom kommer, om dom inte fastnar i tullen x), men det får vi väl hoppas att dom inte gör ,. 

 

Nu måste jag gå och ta ur tårtan ur ugnen, tjiing♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0