Fredag.... HELG!

Dagen började med engelska nationella, skulle skriva en uppsats om datorer.., vill inte ha tillbaka det provet.

Sen tog vi ett snack med våran datakunskaps lärare och sa att vi inte orkade ha den lektionen, så då kom vi överens om att vi bara behövde vara där halva lektionen,. chill eller nåt!.

Engelska läraren kom till oss och sa att det inte blir någon engelska redovisning på måndag heller, HAPPYFACE

 

Efter skolan så gick jag med mina vänner och åt på frasses, ganska mycket skratt där. Sen var vi en sväng på stan också och jag tänkte köpa lite jeans på Cubusrean men då fanns det alla storlekar utom den jag ska ha. så det blev inget handlat för mig.

 

Men jaja,. Helg nu iaf, känns jättehärligt att bara kunna ta det lungt ett tag. 

HEJDÅÅ.


Kommentarer
Postat av: Lisa

chill med dill sakre va ;)

2009-04-25 @ 00:34:48
URL: http://liiza.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0