Gårdagen med Lisa :)

Igår så for jag till stan med Lisa som jag redan hade sagt. Kändes trögt att gå på stan till en början, men sen rusade tiden bara iväg. Vi gick på stan i ungefär 2 timmar och hann gå på Waynes och fika lite också, jag bjöd Lisa på en IceTea eftersom hon fyllde 17 år igår :D,det var min lilla present.

Köpte iaf Jeans, tunika/skjorta, trosor & hårfärg, kändes ganska skönt att hitta nåt iaf :)

 

Sen så for jag till Lisa på kvällen också och var med hon ett tag till . 
Kram ♥


Kommentarer
Postat av: Lisa

hihi smart skrivet där i slutet ;)

och tack så jättemycke för dagen, hade en jättemysig födelsedag tackvare dig!:)<3

2009-04-19 @ 16:08:48
URL: http://liiza.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0