Hahaa, söta?

Det här är en typisk ElinMartina konversation:

 

 

Martina
JAG ÄR SNORIG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
elin
 HAHAHAHHA söööt!  =]
Martina
 thank you  =)
 men de är jobbigt, för jag är tät i ena näsan också,.
elin
 
haha, jag börjar också känna mig lite snorig men, du får försöka att inte smitta mig så mycket.. ;P
Martina
 jag ska slicka på din kind imorn *STOLT* 
elin
 ÅNEJ!!  :O
Martina
 
JO DE SKA JAG  =D
elin
 Men då får jag väl ta fram min försvarsmekanism,. BLYERTSPENNAN :O
Martina
 OH NO !  
Martina
 de är inte snällt ! :O
elin
 
Men om din tunga håller sig borta från min kind så slipper du blyertspennan...  
Martina
 
ALDRIG ! min tunga kommer att slicka på din kind när du minst anar de !  

 

 

Det är inte alls säkert att du fattar vitsen med det hela, men kul är det iaf =D


Kommentarer
Postat av: juliaooo

erik hassle kommer till stadsfesten ;)

2009-04-19 @ 20:53:33
URL: http://juliaooo.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahHAHAHA ni e fan roliga xD

2009-04-19 @ 23:09:47
URL: http://juliaooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0