Måndag.

Dagen började lite segt och sov lite längre än det var tänkt, solen har försvunnit och jag kunde inte ta 12.25 bussen hem. KUL.

På morgon lektionen fick vi veta att vi skulle börja läsa en ny kurs - människan socialt& kulturelt. Låter som en kul kurs där vi kommer lära känna varandra i klassen mycket bättre.
Sen fick vi veta att några lektioner efter lunch var inställda så jag och några andra jobbade igen på bilden lite och fick sluta kl 14.00,.  Men vi jobbade inte speciellt mycket, vi bara pratadepratade&pratade... -mycket trevligt. ♥


Direkt jag kom hem så började jag och Jenny kolla på Ipods, båda funderar på att köpa en, hon kollar på lite dyrare grejs men., så nu vet jag inte hur det blir om vi kommer att beställa dom eller vänta ett tag till, vi får se =)

 

Ses.

 

 


Kommentarer
Postat av: den andra elin

det var en mycket rolig pratstund :D <3

2009-04-27 @ 18:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0