Måndag

Heluu, har just kommit hem från mormor&morfar. Åt lite palt där, så nu mår jag illa x) Men den var jättegod.

 

Dagen på skolan har väl varit helt okej. Sådär lagomt trött och magont, men kompisarna piggar upp som vanligt. Alla utom Martina, för hon mådde inte heller bra =( . 

btw, jag ringde och väckte Martina i morse kl 06.00, tänkte säga Grattis, men jag råkade visst väcka hela huset :] Hon blev iaf jääätte glad ,... xD

 

Nu ska jag rehabträna lite för mitt knä,. nu orkar jag kanske med all träning iaf, det är bara 3-4 gånger/vecka nu så, ska börja vara på nya träningcentret360 och träna nu i några veckor. =) 

 

tjiiing.


Kommentarer
Postat av: juliaooo

hoppas ditt magont gått över:(

2009-04-20 @ 21:31:31
URL: http://juliaooo.blogg.se/
Postat av: jenny

Hehee nej men det har blivit ovanligt mycket resande den här våren :P Jag är själv förvånad! :D

2009-04-20 @ 21:54:34
URL: http://jennycarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0