Onsdag.

Har skrivit klart reportaget nu, ska bara fixa en bild på Sanna, sen är jag helt klar =D.

Men då har jag glömt att ladda upp engelskan på fronter, så då får jag inte tag på det så pass att jag kan lämna in det imorgon,. får kanske maila det till henne i morgon kväll, Anna brukar inte vara omöjlig så. btw så har Martina gjort samma misstag xD.

 

Iaf, försöker förhandla med min storebror om att vi kanske kan få äta lite påskgodis i helgen med tanke på dom här färglada jäätte goda äggen, men bara lite godis., verkar vara lite svårt att få han att vilja bryta löftet ett tag.. men vi får se.=)

 


 

Jag och Martina har iaf kommit på en sak idag, ta nu inte för givet att det är något dåligt eller flummit, det ligger faktiskt nåt i det hela...

"Bättre med två knäppa än en smart"

Bra sagt va =), alltså jag och Martina är bättre än typ Skalman, förresten så det ända han gör det är att sova och vara smart. Såååå tråkigt liv, tecknad, smart och trött,.. Inget jag skulle rekomendera iaf, =/

Jag och Martina är då levande, knäppa, och vi sover bara på nätterna för att kunna vara lika roliga och störande nästa dag =D. Cooolt.

 

Men va, vi var ju lite smarta då vi kom på det här  :O, men det räknas inte !.

 

Tjiings, ska träna nu (L).


Kommentarer
Postat av: martina

hahaha vi är lätt bäst ! =D vi kan ju faktiskt vara knäppa och bäst på samma gång eftesom vi är tjejer ! =P eller hur ? =) skalman han är kille (tror jag) så han kan ju bara vara smart ! :}

2009-04-08 @ 20:04:37
URL: http://maartinaa.blogg.se/
Postat av: martina

så sant så sant !

men cool&gay är väl kille ? han kan ju vara både cool&gay ? hur går de till =O ? hm..hm..

2009-04-08 @ 22:27:58
URL: http://maartinaa.blogg.se/
Postat av: Lisa

elin du vet att du sover på dagarna också va? ;)

2009-04-08 @ 22:56:15
URL: http://liiza.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0