Slut på lovet.

Nu så är det sista dagen på påsklovet, har inte saknat skolan speciellt mycket, men kompisarna... shiit så tråkigt det har varit utan er ♥

Veckan börjar iaf med redovisning... toppen x( har papprerna på skolan så det finns ingen tanke på att kolla igenom det ett extra varv eller nåt. Men känner jag klassen rätt så är det inte många som har pluggat nu på lovet så =), sen har vi prov på torsdag också, handlar om ungefär samma sak.

 

Sitter och pratar med Martina nu, första gången på 1 vecka!!!!

Mycket fin person ska ni veta ♥

 

Nu ska jag gå och ta mig en kvällsmacka och sen låna körkortsteori böckerna från min storebror och börja läsa lite sånt. Vill ha körkortet redan nu så. =)
KRAM PÅ ALLA (L)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0