Städat.

Nu så har jag och mina syskon hjälpts åt att städa här hemma, trott eller ej! Vi har dammsugat, plockat tvätt, städat lite på våra rum, plockat ur & i diskmaskinen, och plockat bort allt onödigt som låg framme. Nu lär mamma bli glad då hon kommer hem från jobbet  :) 

Förövrigt så har jag inte gjort något vettigt idag tror jag, har varit på två korta promenader upp på samhället. Sen så har jag bara suttit vid dator resten av dagen. Nörd som man är.


Nu ska jag göra ett försök att spöa mina syskon i spel på facebook :)   <3


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jo jag blev glad. Ni hade varit JÄTTEDUKTIGA !!!

Vad roligt att komma hem när det ser ut så där.

2009-04-17 @ 23:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0