tisdag.,

Efter skolan idag så stressade jag iväg till nya träningscentret 360 för att boka en tid för att få en instruktion på mina nya rehab övningar, Jäklar så fint det var, blev tagg på att träna nu!. Sen stressade jag till bussen också, han precis, så då blev det inte att joina Linnea på stan,. men det gråter hon nog inte över =).

Kollade idag på skolan på hur lång tid jag kunde halsa en 50cl flaska med vatten, 7.8sekunder , detdu!

Martina lyckades inte lika bra, för hon släppte inte in någon luft x), Men jag gillar hon jätte mycket ändå.

Kvällens planer ser ut så här:

PLUUUUUUUUUUGG . &träna  -  Kul va?.

 

Ska iaf fortsätta nörda Pet Society på Facebook nu xD tjiiings


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0