torsdag

Har jäääätte tråkigt här hemma . Väntar på ett samtal från min sjukgymnast så jag kan inte gå ut och hitta på nåt än. Skulle vilja ut och ta kort, men det lär inte bli av det heller. 

 

Ikväll har vi första träningen på gruset, skulle vilja vara med!, men nu är det bara 4månader, eller 24 veckor om det låter mindre, kvar tills rehab träningen beräknas vara klar, men jag ska ju göra ett test på typ 2½ månader, så om det ser bra ut så får jag kanske börja träna lite då ! =D, men det är långt bort....

 

Puss på alla, ska hitta på nåt kul att göra nu.


Kommentarer
Postat av: juliaooo

Om du har lite att göra får du meeer än gärna fixa en design åt mig;) spyr typ då jag går in på min blogg xd HAHA

2009-04-16 @ 16:08:36
URL: http://juliaooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0