091214, 091215

Återigen dålig uppdatering... aja skit samma!


Igår så hade jag faktiskt tänkt hinna blogga lite men tog mig aldrig den tiden. Halsen exploderade till på morgonen och den är jätte ond nu, sov knappt i natt så jag ber om ursäkt för mitt humör idag, jag var bara överdrivet trött, kunde nog sommna vart som helst. Var iaf inte "sur" så.
Igår efter skolan gick jag iaf till frissan för att ändra lite frisyr. Bestämde mig ganska snabbt för att klippa lite kortare, så det blev så. Dock blev jag inte så nöjd då jag kom hem så jag har hunnit vara in dit idag för att boka en ny tid för att fixa till lite. Så juliaa,. det kommer en bild snart =)
Efter klippningen så mötte jag pappa på stan och vi gjorde några ärenden på stan, gick och åt och sen traskade vi vidare till futsalutbildningen som vi skulle på. Tänkte bara berätta att jag blev typ godkänd på regelprovet (11/13) och sen fick jag uppbokat att döma två matcher i helgen i damDM och anmälde mig till att döma sunnanåcupen också,lite moneeey !!


Idag då. Som sagt var ganska dålig sömn i natt så humöret har inte varit på topp, har fått höra det av andra också så. Försökte att jobba med psykologiarbetet idag, men jag kommer ingen vart!! Jag fattar inte vad alla olika perspektiv handlar om ens, blir att bara tjollerskriva ihop något.
Försökte även vara lite smart och skicka hem engelska redovisningen till mig, när jag öppnar den här hemma så är det fel fil, det jag redan översatt färdigt är kvar på skolans dator, så jag får nöja mig med det som jag översatt.

 

Nu så är min vän Julia påväg till Tahiland =(
Kan inte säga annat än att det känns ganska tomt på skolan när en av vännerna saknas. Frågade till och med dom andra om vi inte skulle vänta på Julia innan vi gick på lunch, men jag påminnde snabbt mig själv om att hon inte var där. 
Kommer att sakna dig fullt ut Julia! Men så länge jag vet att du har det bra där borta så ska det nog gå bra =)
Sköt om dig vännen<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0