091219

Igår så for jag, till stan för att döma futsalDM. Var dunder nervös före första matchen, men jag kom snabbt in i matchen och det kändes helt okej. Blir dock inte att döma på Sunnanå cupen, jag var "för dålig" för det (lite eget val också). Men då får man ju iofs bara sitta och se ännu mer fotboll den dagen. 





När jag och Jenny kom hem från stan så slängde vi i oss lite mellanmål och sen pallrade vi oss till Lisa för att jag skulle lära mig att locka hår med plattång. Så nu kan jag det!...eller?
Efter ett tag kom även Fredrika till Lisa, och som på gamla goa tiden så spelade vi kort .. hehe. 
När jag väl kom hem och slappnade av så tog tröttheten över, så det blev en hemmakväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0