091221

Hemkommen från en dag i stan. Jag Köpte lite saker till mig själv, som ett par legings, puder och ett låångt halsband. Känner att man måste köpa lite till sig själv under julen också, kan ju inte bara vara givmild =)

Hann inte göra klart repitionsfasen, så jag får göra klart den på måndag och vänta till då för att se om jag klarar den. Garagelektionen gick ganska bra, en himla massa saker som man ska komma ihåg till uppkörningen nudå?! Känner lite panik.

 

Nu sitter jag och spelar lite FIFA med syskonen igen, går iaf bättre den här gången! Sen så bär det av på fotbollsträning, tänkte fara dit och ta det lite försiktigt bara för att få träna lite grann nu under jul, för en gångs skull så känns det lite kul att träna så..


Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0