början på ett toppen looov.

Första hela jullovsdagen!!
Hitills har dagen varit riktigt bra. Vaknade kring 10.30 iofs väldigt snuvig och hostig men det gjorde inte så mycket. Gick ner till köket där mamma var i full gång med att göra köttbullar och baka. Så jag åt lite frukost & for och handlade sakerna till det jag tänkte baka. Sen var det bara att börja!
Jag bakade Rocky road och rischoklader med apelsinsmak.. riktigt enkelt och riktigt goda!
(I nästa inlägg kommer recepten)
Efter allt bakande så åt jag Jenny och mamma ett mini julbord till lunch och sen for vi på promenad längs älven. Kameran följde med men jag har inte sladden här och jag är för ovanligehetens skull väldigt lat ;)




Kvällen ska spenderas med futsalregler framför näsan på mig, ska till stan och döma DM-matcher på Eddahallen i morgon och jag kan ju inte göra fel hela tiden så det är bara att börja läsa på lite så man kan det imorgon =)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0