excuses for my friends.

Här får ni en liten update från mig, orkar/hinner ju aldrig blogga på veckorna så.

 

ONSDAG: Dagen började INTE med skola för ovanlighetens skull, jag och Jenny hade risk1an utbildning på körskolan. Det var en hyfsat tråkig utbildning men helt klart får man en tankeställare när man såg alla bilder och hörde statistiken.  Tillbaka till skolan just efter lunch, hann bara med en lektion sen följde jag Martina hem till "Skråmträsk - byn där allt händer" , eller så inte. Men vi tog det mest bara lungt innan kvällen fotbollsträning, nytt lag att träna med för min del. Var himla nervös men det var jag absolut i onödan. Alla var supertrevliga, jag fick beröm och skulle inte skada att fara tillbaka någon mer gång =)


TORSDAG: Sovde över hos Martina efter träningen, blev lite drygt med bussar osv.
For till skolan och taggade bad på gympan... NOT, man kan verkligen skämmas över sig själv. Jag gjorde lite livräddning, och sen hade vi lite "vatten-handboll". Efter skolan hade jag körlektion, gick jätte bra. Fick till och med en insyn på hur många knäppon som finns i trafiken, 3 körde mot rött och en annan svängde ut just framför mig!, jag fick iaf beröm för att jag han bromsa innan jag körde in i han :)
Senare på kvällen var det fotboll som gällde, gick väl hyfsat bra. Bussen hem 20.00. Sen somnade jag med skolböckerna framför mig kring 22.00.


FREDAG: Skola som vanligt då. Hade Stroke prov som gick hyfsat kändes det som iaf. Annars hände det inget speciellt på skolan tror jag.... :) Efter skolan gick jag på körskolan igen (börjar vara less på det), klarade FasFordon och testade att gör repitions fasen, det gick mindre bra. Måste bli klar med den innan tisdag!!!
På kvällen blev det familje kväll framför TVn - IDOL, cirkus Möller, glass i stooooora lass :D


IDAG: Tog mig en välförtjänt sovmorgon. Men det har inte hänt speciellt mycket idag, jag har kollat igenom en himla massa bilder på datorn- ganska trevligt faktiskt. Sen har jag varit och handlat lite till middagen som jag ska bjuda familjen på. Måste gå och börja göra den nu.
Sen ikväll så ska jag och Jenny kanske fara och lyssna på när mamma och pappas kör sjunger julsånger , måste skaffa sig en himla massa julstämning nuu =)



HÖRS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0