human nature.

Jag ser nåt mönster i mitt bloggande... Det skrivs bara då någon ber om det , annars är det sällan.
Alltså betyder det att någon har frågat efter lite update.

Jag orkar inte skriva ikapp allt ni missat, för jag anar att det bara är familj och vänner som läser ändå så jag har säkert hunnit berätta allt 10gånger ändå.

Torsdag idag alltså, har inte hänt något speciellt överkul idag.. alltså en vanlig dag i mitt liv-inte alltför spännande.
Kan börja med att berätta att jag HATAR bussar!!! Jag stog i en timme och väntade på att få sätta mig på en varm buss påväg hem!!! Först kom en buss, men den var full så det skickades en till buss som skulle vara ungefär 10 minutere bort... Vi väntade i 25 minuter, hehehe. Första bussen fick ju bara Kalixborna åka så.


Väl på bussen fick jag lite panik över att jag inte hade börjat plugga så mycket till engelskaprovet som vi har imorgon, eller grammatiken har jag ganska bra koll på, men alla 80glosorna kan jag inte. Får nog skylla mig själv lite. Men jag har ju resten av kvällen på mig så det ska nog gå bra.
Fast då ska jag ju hinna göra samhällsfrågorna också....aja.


Som ett avbrott i min glosinlärning så följde jag pappa på soptippen med en massa skräp - jag körde!
Nästa korta avbrott blir nog städning av mitt rum, och nästa avbrott blir natten!!!


TAGGAR TILL KOMPISHEEELG!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0