i wish every day could be, full of peace and harmony

Jag har dragit på mig någon jädra förkylning (det börjar vara ett tag sen men). Den har verkligen bestämt sig för att stanna också, förmodligen över hela julen. Varje gång jag hostar så spränger det i skallen. Men jag lever iaf, det är nog huvudsaken.




Har knappt sovit inatt p.ga. all hosta, så humöret är inte riktigt på topp heller. Började iaf dagen med att spela lite Playstation med syskonen, dom hade planerat att vi skulle spela FIFA. Jag åkte ut direkt ur turneringen som vi hade startat. Så jag kom snabbt på att vi kunde gå en promenad på samhället istället, det är iaf nåt jag är bra på. Jag for även och hämtade min cykel på busstationen och sen direkt vidare mot lite umgåsning med Lisa och Fredrika. 


Resten av kvällen ska ägnas åt lite julstämning - julgranen ska kläs och klappar ska slås in. 
BRB


Kommentarer
Postat av: Nils

Du gav då ett motstånd i din sista match. Du förlorade bara med 4-3 (4-0)

2009-12-21 @ 11:07:53
URL: http://n0llan.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0