jul i hökmark.

Nu sitter jag hos farmor och farfar i Hökmark och är äckligt mätt. Har just ätit ytterligare ett julbord, och nu väntar vi på efterrätt också. Bara tanken på det är bläää. Synd bara att det är för gott att skippa helt. Efter matens sista bit så bär det av hemåt mot Byske igen. Hade planer på att hinna hem före 20.00 så man skulle hinna se hela hockeyn ikväll, JVM Sverige - Tjeckien . Men planerna ser ut att spricka, får väl se så mycket man kan istället !


Har ägnat ganska mycket tid idag till att jobba med psykologiarbetet som vi måste lämna in innan den 29/12. Och det arbetet tar död på mig. Börjar närma mig slutet på det nu, har bara ett perspektiv kvar att skriva om och nu fattar jag iaf lite vad det handlar om så det ska nog gå ganska bra =)


NU,..efterrätt!
♥/e



                                                                                                  *Nyfiken i en strut.*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0