JULAFTON.

GOD JUL ALLIHOPA!!
Hade ingen tid över igår till att blogga så det får komma nu i efterhand.



Julafton började somvanligt med morgon presenter - trisslott, skumtomtar och LILAtrosor. Van faktiskt 50 kronor på min lott =) efter det så gick jag och la mig igen för att sova, hade ju inget annat att göra därklockan halv8 så. 
Sen gick jag, Jenny och Nils till m&m en stund för att säga godjul där, hemigen för att städa undan slutet och hjälpa pappa med maten. Kring 1tiden så kom f&f till oss. Klockan 3 kom mamma hem från jobbet och vi bänkade oss framför kalleanka. Sen blev det mat för fulla muggar, blev äckligt mätt!! - men det är kanske så det ska vara?


Efte maten så gick jag ut på tomteuppdgrag till grannarna. Barnen var frågvisa så man fick lov att vara påhittig med svaren, till exempel hur många nissar tomten har, och hur många säckar med paket som finns osv.

Sen missade vi SvenssonSvenssons jul i år!! TRAGISKT ;)


Här får ni en lista på det jag fått - kommer säkert glömma nåt ;
Adidas WCTkofta
Pengar
Presentkort på intersport
armand med berlocker
necesär med smink
uppvärmningströja (domare)
2 Beckfilmer (17&18 - snart komplett samling!! ) 
CDskivor (2Melissa Horn, 2Westlife)
Trisslott
Ljusstakar
2 singstarskivor
Trosor
Sporttop
Tofflor
Muffinsbok + silikonformar



Ha en fortsatt bra jul ♥
/e





Kommentarer
Postat av: Jenny

singstar skivorna var faktiskt till mig också =)

2009-12-29 @ 21:19:59
URL: http://lundgrenjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0