one, two, three.

Är nu just hemkommen från en dag i stan med familjen &Lisa, trots omständigheterna.
Jag skulle alltså övningsköra tillstan.. Hinner bara ut på e4an då jag märker att det inte går gasa nåt, trodde att jag var allmänt dålig men så var inte fallet. Handbromsvajern var typ av eller nåt sånt, så det rök och luktade illa från bilen! Men efter ett kort besök på verkstaden så var vi iväg igen! Väl i stan så delade vi upp oss lite och alla fick göra det dom ville. Jag har lika fullt inte köpt en ända sak av det jag hade tänkt, hamnade på andra planer när jag insåg att inget fanns ändå i min storlek, så nyårslöftet för mig är att banta!!, jag klarade ju det här årets löfte så det ska nog funka igen. Ajaa, fick med mig 2par knästrumpor (lila och svarta) och en PUMAparfym. Sen har jag fått mig min Adidaskofta nu också, men allt annat jag skulle köpa tappade jag orken till att kolla på (A)


Nu så ska jag äta lite mat och sen bär det av till stan igen för att se AIK spöa MODO!!!!!!!!!
Får träffa min vän Martina där också!, då blir det planering av nyårs i pauserna - TAGGAAAAA ♥


kram. /e.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0