10/2 - 09

10/2 idag då, är super trött och fattar inte vars orken kommer ifrån.. har fått hicka nu också.. =(

dagen på skolan har varit helt okej, trött som sagt var men kompisarna piggar upp en. På omv. timmarna så har vi lärt oss lite om regler och sänt, tex. tystnadsplikt. så nu vet vi vad som gäller när vi ska på APU.

annars så har vi haft gympa också, snölekar =D, Plumsa i meterdjup snö efter en boll och se klasskompisarna ligga lite här och var och bara skratta, jäklar så kul (L). 

 

( mobilbilder )

   

 

Sen på arbetspasset så väntade jag bara på att det skulle bli min tur att ringa & fixa till på onsdag, våran apu. slutade med att hon ringde upp mig och vi fixade allt, så 08.30 på Norrgårda, sen börjar 2 dagars jobb =D under lunchen så lärde jag Jenny och Martina oss lite om grönt kort (??), nåt som har med hästar attgöra., så nu kan vi nästan allt om det;

 

Är det nget lyse, då är ingen hemma.

 

Man ska se till att släppa in hästen i transporten och inte dig själv.

( skulle se kul ut att tvinga in sig själv i en hästtransport men lite havre i handen )

 

Man kan inte volta på E4an, för då får man en skråma.

 

Sen så ska man visa handen för hästen så man står på sidan, för om man visar foten så luktar det nog bara illa.

 

Allt det handlar om grönt kort och hästar på ett eller annat sätt enligt oss. sen dom andra snackar bara sånt som vi inte förstår, då äre bara att gissa sig till vad det betyder, =D

SÅ BRA ÄR VI (L),


Kommentarer
Postat av: Mööörten

hahahah vi är kung på de där me hästar o grönt kort o sånt =D

jag snor bilderna av dig (A)

2009-02-10 @ 22:19:11
URL: http://maartinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0