11/2 - 09

Sitter här vid datorn och lyssnar på lite ny musik, Anna Ternheim och lite sånt.

Kom hem med kvart över 4 bussen, var kvar på stan med kompisarna ett tag, tur var väl det , för jag hittade mina vantar =D. på bussen så var jag och Lisa ganska tokiga, bara allmänt duvet., var helt enkelt en sån dag för mig (L).

Efter gympan så satt Jag, Jenny, Julia& Linnea och pratade om hästar. och vi planerade lite inför sommaren, men då var planerna att rida från Linnea i Bureå till Julia i Stackrönnan, lät kul men,. då sa linnea att jag fick låna en sån liten häst, vet inte hur det stavas men jag kunde inte uttala det heller, så det blev stjärtisponny xD,HAHAHAHAHA !!! Våran humor.. 

bara allmänt mycket felsägningar och tabbar den här veckan (L)

 

Annars har inte mycket hänt idag, inte lika mycket retningar om killar osv, vilket är skönt, !

 

Ska gå upp till mamma nu, vi ska ta lite nya mått till klänningarna som vi ska ha i sommar på bröllopet :D,KRAM

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0