13/2 - 09

Såja, dagen avklarad. lugn dag på skolan, tog vaccinet mot TBC, genomgång på provet som vi har på måndag och sen datakunskap.

Sen hade jag en tid hos dietisten, så vi pratade ett tag och hon var mycket nöjd över det jag hade gjort =D , sen så for jag hem, var på promenad med kameran och sen duscha, äta, MELODIFESTIVALEN (L)

 

Hade superkul med er på Melodifestivalen!

Gratisgrejor, skratt, tävlingar, kort, showen, skratt &... SKRATT(L) 

 

Dom där halstabletterna/godis, hur var det med dom Julia, var det möjligtvis choklad i ? =P men det är lungt det är ju bara en halstablett =D

 

PUSS&KRAM PÅER(L), minnen suddas aldrig ut.

 

( Bilder från dagen kommer på måndag )

 


Kommentarer
Postat av: martina

jag hade också toppenskoj ! tack för att ni förgyllde min dag <3 =) lycka till på cupen =D

2009-02-14 @ 19:15:32
URL: http://maartinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0