20/2 - 09

Har inte varit på något blogg humör på ett tag nu, men jag lever ändå =).Jag orkar inte heller skriva igen något, kan bara skriva i korta drag om vad som har hänt.

 

2dagars APU på norrgårda, KULKUL.

LINNEA 17 år (A)

Dömt fotboll, tufft.

varit allmänt trött. 

 

Iaf, idag så har jag varit på skolan då, slutade 11.35.
först hade vi VOMS, rektorn kom in och gav oss pappren om valen till 2an., blir nog MatteB och nån annan 50poängs kurs=D, det var bättre förr juh. Sen så hade vi datakunskap, läste lite bloggar och sen så jobbade jag med min presentation.

Kom just på att jag har inte börjat plugga till engelska provet än som jag sa att jag skulle göra i måndags., ytterligare ett måste den här helgen, ska städa, ha kalas, plugga, grejsa med bloggdesign (inte min) och fixa papper åt en kompis... =)

Nu så har jag iaf städat lite, sen får vi väl se vad jag hittar på ikväll, hemmakväll kanske?! 

 

 

 

 

< Det här är den finaste,

snällaste,

bästaste,

roligaste,

knasigaste,

mest omtyckta

och mest underbara MARTINA =D.

 

 

 

 

 

 

Nu ska jag gå och hjälp till lite med hemmasysslor, =) VISES


Kommentarer
Postat av: martina

åååå tack elin (a) =D=D <3

2009-02-20 @ 16:41:39
URL: http://maartinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0