21/2 - 09



GRATTIS PAPPA =D,
Fyller 43år idag (L)


Dagen började med tårta och paketöppning i m&p säng, han fick sig en ny kudde, lite kläder och massa trisslotter,.och knasen och en bilpåse såklart (a)
Sen så stressade jag iväg på fotbollsträningen som började 11.00, styrketräning på schemat, tror att jag glömde stretcha så jag vet ite riktigt hur kroppen kommer vara i morgon.
Då vi kom hem från träningen så hade f&f kommit till oss =), så då har vi hunnit fika och äta lite tårta, Ganska onyttig helg här men.


Sen ikväll så ska jag se på Melodifestivalen med Jenny, Lisa& Fredrika =D kommer bli en trevlig kväll.


Kram på alla, jag kommer tillbaka !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0