2/2 - 09

Skolan idag var helt okej , blev avtagen skon för att vissa skulle skriva massa på den , sen så var det nåt avloppsgrejs så det bokstavligen STANK i korridoren xO, men helt okej ändå =).

har försökt planera kvällen på ett bra sätt; äta> plugga> spelarmöte 19.00 > träning 21.00.

Det gick ju bra, nästan iaf; äta> datorn &läsa bloggar osv> plugga> datorn> spelarmöte> träning.

Fast det är ju bara engelska glosor, så jätte seriöst är det ju inte =).

 

Ska alltså på spelarmöte strax, och sen snabba vidare till träningen, eftersom jag har lite ont i knät idag så måste jag  anstränga mig för att ta det lite lungt, får vi se hur det gå =), har iaf fått veta att det är skott osv så. måste ju spara mig till i helgen då jag äntligen ska få döma lite fotboll, blir kanske sista gången på ett lååååååångt tag =( lite klirr i kassan då också =D.

 

Nu ska jag plugga liite till =), kram .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0