23/2 - 09

 

Har kommit hem från skolan nudå, trött dag. Har pratat med syon om valen till tvåan, hon gjorde mig inte precis klokare,. engelskaB eller inte?!, HJÄLP!!!

Iaf, skolan förföljer mig, nu ska jag sitta och plugga engelska tills jag måste fara på träning = typ 2 timmar . KUL!

 

Fick sluta lite tidigare idag från bilden så jag &Syster passade på att gå ner på stan och kolla på expert om ett nytt objektiv till kameran, lutar åt att köpa ett 70-300 för typ 1800 =D dåni!, då blire mycket bilder (a)

 


Veckans planer

må; skola (matte prov), plugga, träning

tis; skola, köpa objektiv?, sova

ons; skola (engelska prov), träning.

tor; REKO, skola, fotboll på norrhammar, hem.

fre; skola, tandläkaren, BIF fest.

lör; träning, ???

sön; ??, har inget att göra under helgen, hitta på nåt?(L)


 

Är ganska nyfiken på vilka som läser min blogg =)., släng in en kommentar med namn eller nät, bara så jag vet vem alla är (L)


Kommentarer
Postat av: elin

...brukar läsa nästan varje dag (yg**)

2009-02-23 @ 21:11:24
URL: http://lundgrenelin.blogg.se/
Postat av: Liza

på lördag dådu, då blir de till att .... (jag hoppas du fattar);D

2009-02-23 @ 23:12:34
URL: http://www.liiza.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0