24/2 - 09

Nu så har jag just svalt sista tuggan av min semla, riktigt gott =). har fortfarande inte fått reda på vem de är som har lämnat den underliga kommentaren, men jag har några funderingar.


Nu så kan jag iaf engelska provet, grammatiken är väl lite svårare men jag ska nog greja det ändå =D.
På gympan idag så gick jag och några till stavgång, broarna runt, jag gick med ett ont knä vilket jag ångrar nu.. men jag får skylla mig själv också, ingen tvingade mig!, tillslut så gick jag bara md Jenny, dom andra var lite segare och jag tänkte ta vara på den lektionen till lite träning inför operationen.


Dåjag kom hem från skolan så gjorde jag mig lite middag och sen började jag att plugga engelska,. gick ju bra.
sen så satte jag mig och såg på TV ett tag innan jag somnade, vaknade lite senare av att mamma och pappa kom hem med det nya objektivet till kameran =D =D, så på Fredag verkar det ska vara sol ute så då ska jag ta mig lite tid tt gå u och testa det =).


Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0