25/2 - 09

Nu har jag fått reda på vem det var som lämnade kommentaren (se tidigare inlägg),. det var min pappa. Han hade glömt att ändra namn och så,. sen dom där bokstäverna i slutet försökte han få ihop till en gubbe xD, knas Pappa (L)

Iaf,. engelska provet idag gick faktiskt riktigt bra, satt och grubblade på ett ord i ca 20 minuter (överdriver inte), kom aldrig på det. =( men skrev på allt annat så. Har lämnat in individuella valen idag också, blir att läsa EngelskaB.

annars har dagen bara varit allmänt bra,. och hoppas att den fortsätter vara det =). Ingen träning för mig ikväll,. blir bara styrketräningarna på lördagmorgon., sen några promenader under veckan. 

 

Har ett sportlov att se framemot nu,. hoppas att någon kan tänka sig att hitta på nåt med mig då? =]
Kram på alla.


Kommentarer
Postat av: Idaa

Nae inte ännu bara utlånad en cup :)

2009-02-25 @ 17:52:10
URL: http://idaasasofia.blogg.se/
Postat av: martina

vi ska typ till malå på fredagen,. så jag tycker ni ska komma då också ! =D

2009-02-25 @ 18:48:47
URL: http://maartinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0