28/2 - 09

Gårdagens kvällsplaner var ju BIF-fest, vi betalade 50 spänn för lasange och att umgås i 1 timma typ, Galet :O GRattis till alla som fick priser , Jenny tog hem 2stycken, tränarens pris och träningsflitigast =D, och jag kom hem mätt. 

 

Idag så har jag varit på träning, hade först stationer med styrketräning sen, då dom andra började med andra övningar så körde jag återigen styrka, blev typ 1h&30min styrketräning totalt =), Taggar inför operation nu =D

11dagar kvar tills jag beger mig till Umeå .

 

Tonight så ska vi äta gomiddag här hemma, pappa ska göra oxfilé och rostade grönsaker =), sen kl 18.30 så far jag och Jenny till Lisa för att se hockey ( AIK - Linköping ) på deras nya TV, och sen se melodifestivalen tillsammans med fredrika också(L).

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0