5/2 - 09

Gårdagen, fick igen provet om läkemedel,.. MVG =D =D superglad. sen så skrev vi ett prov om Sänglägeskomplikationer, gick mindre bra. 

Efter skolan så gick jag och några från klassen ner till stan ett tag, jag hittade faktiskt en jacka från JC, dock 700 spänn, men hoppas på lite sponsring från mamma (L), sen så lyckades jag tappa bort mina vantar också, trevligt att gå utan vantar i den här snöstormen, NEJ.

iaf, mina kompisar följde mig till norrhammar där jag är tränare för funktionshindrade i fotboll, där satt dom på en bänk och hade hyfsat kul med koner. Kan inte annat än gilla er (L)

 

Under tiden som jag tränande så hade mamma&pappa ringt och sagt att dom inte ville ut och köra i ovädret, så jag ochjenny var tvungna att fara hem tidigare med bussen =( men vi hann iaf fara och äta lite på Dallas och skrämt bort alla därifrån,. När vi gick från dallas så hittade linnea ett par vantar i hennes väska, jag tackade och tog emot (L)

 

tabbar från kvällen:

 

Jag: ånej jag har redan slut läsk ( jätte lite kvar )

Julia: Jag med ! ( heela glaset kvar )

HAHHAHAHAHA =D, 

 

-igår ramlade min skötare av min häst
-jasså varför?
-när hon red så fes hon & hästen blev rädd och bockade av henne
-HAHAHAHAHAHAHHAA.

Hon hade försökt släppa en smygare, men det gick inte så bra xD

 

Sen så funkade inte spolknappen på toan heller,  =O

 

Menmen , hade supertrevligt med er. snart firas Linnea, då ska vi ha minst lika kul (L)

¨PUSS pådombästa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0