6-8/2 - 09

Dålig uppdate här på bloggen., har inte riktigt haft tid med det, men jag bloggar igen =)


Fredag; Ledig från skolan. Klockan 16.00 ungefär så for jag till LISA för att få min lugg klippt,. Tack så mycket =D. sen for jag hem hjälpte pappa med middagen, sen gick jag och jenny ut och plumsade i snön som har kommit till oss, då jag var längst upp i en snöhög så ringde Lisa, så jag&Jenny for till L, och var ute och plumsade lite i deras snö också, gjorde magplask, letade lampor osv =D, hade kul iaf (L), sen gick vi in och satte oss i deras källare, tände en brasa och såg en film, Myysigt.



Lördag;
Fotbollscup idag då, får ju inte spela pga, av mitt knä, men då dömer jag istället =D, 6 matcher på rad &500 kronor., före cupen började så skulle jag sätta upp spelordningen osv och sökte lite tejp i en väska, stoppade ner handen och skar mig på en osthyvel som låg där xD men men, är man klantig så får man tåla sånt. Kvällen spenderades hos Lisa igen, vi såg Melodifestivalen och åt fruktsallad, och såg lite Eva&Adam också =D.


Söndag; Idag så har jag&Jenny följt pappa till Stan och sett då han har dömt lite fotboll, Jenny satt bara där och åt godis hela tiden,! Sen så har vi bara suttit i soffan hela kvällen &sett lite Top Model & spelat tetris =) Nu ska jag gå och duscha och sen se film, The break-up på 3an tror jag =)


Ses, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0