12Januari

Första skoldagen efter jullovet idag, helt okej faktiskt. =) fast jag var ovanligt trött, gick in i ett skåp efter mattelektionen. haha inte bra alltså x) Sen frågade Julia om vilket tal jag var på, 4,4 svarade jag. skulle vara 4004. okej alla tycker kanske inte att det var speciellt kul men, min humor nivet =] 

 

Har börjat jobba med farmakologi ( läkemedel ) idag på vårdtimmarna, dryygt ! Läraren sa att det var ett svårt&stort område med många termer som vi skulle kunna osv. Sen tänkte han ge oss lite mer tid än vanligt, 2 veckor får vi på oss =O Galet.

Sovmorgon i morgon till 11.40 för att dom inte hittat vikarier. 

Öppet hus på lördag, måste på skolan då också =/ får iofs ledigt en fredag i Maj men.

 

Träning sendå, 21-22.00 lite sent men har sovmorgon morgon så =D.

 

Ska gå och se tv, plugga & rita lite på mitt rum nu. 

 

/E.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0