16Januari.

Är helt slut efter den här skolveckan. Därför kommer det här nog inte bli något roligt inlägg.


På lunchen, när jag satt och åt med mina kompisar så ringde vi upp ett mobilnummer som stog på Jennys bricka, med dolt nummer såklart =), då svarade en kille, lät helt svensk och allt,. men jag visste inte vad jag skulle säga så jag bara la på =] men sen då jag kom hem så kollade jag upp nummret på internet, då var det ett turknamn som hade det xD Ska nog inte ringa upp nån mer gång. HAHA.
Iaf, bussen hem kl 12.25 gick Jag, Jenny &Lisa och handlade allt vi ska ha i morgon kväll. Sen gick vi hem och fikade lite, och sen sjöng vi Singstar (A).


Nu ska jag äta apelsin =D.
KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0