17-18Januari.

Har inte haft så mycket tid att blogga nu i helgen, en liten igenskrivning nudå =)

 

Lördag, Skola då eftersom det var öppethus på skolan för alla som kommer nästa år, 1 enda besökare på hela dan typ =O. Sen gick Jag &Jenny på stan, köpte lite presenter åt mamma, och en börs till mig... Sen hämtade Nils upp oss inne i stan, och vi körde vidare till hockeyn> Bättre spel, sämre domare, och en till förlust =(, känner inte peppen på att fara på hockey på torsdag också. Vi får se.  

Sen kom vi hem, åt Pizza =), vid 7 tiden kom Lisa, då fixade vi lite till kvällen, sen kom Julia ca halv 9, då startade vi Twilight och såg den och hade allmänt mys (L), Hade nog lite stora förväntningar för filmen, visst den var bra, men långt ifrån så bra som alla säger att den är,. Hade iaf en trevlig kväll med er <3

 

Söndag, Idag har Jag&Jenny varit hos Julia i Kinnbäck (L), Tog på oss skidorna och åkte en sväng på isen, runt en ö och tillbaka. Var ganska så kallt med motvind osv, menmen. Det var bara jag som lyckades ramla, 20 meter från huset ungefär, inga vantar. . . =P, blev kallt om händerna då x) Sen gick vi in i värmen, tog fram lite fika och sen satt vi bara och pratade om allt mellan himmel&jord, Jätte trevlig dag =D, mendu, jag kommer någon gång när det är bättre väder, lite sol och så . <3

 

Nu ska jag gå upp och hjälpa pappa med maten, födelsedagsmiddag till mamma (L) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0