21Januari

Typiskt att jag inte hinner blogga något när jag är hemma, pluggpluggplugg :O, prov på fredag om Läkemedel precis som om jag inte har sagt det förr. . . =/ &pluggandet går inte bra ska ni veta. 

 

Skolan idag har varit helt okej, och lite till =D, 2 negativa saker, Viccan blev sjuk och for hem ( krya på dig (L) ) och diskussionen på matten,. orkade inte lyssna på allt. Annars så har vi haft Skridskor på gympan, gick väl sådär. Mycket skratt var det iaf (a). SEn kan jag väl inte säga annat än att lektionerna efter lunch var lagomt spårade xD, rasterna var inte helt normala dom heller.HAHA, störtsköna vi är <3

 

Efter skolan så gick Jag Jenny Julia Martina & Linnea på JCs rea, 75% påallt =D=D köpte dom här 2 tröjorna för 85 kr :O, billigt är bra., den till höger hängde i provhytten då jag skulle testa den andra, men jag gissade att den skulle vara i typ S eller nåt, men det var min storlek och den satt perfekt =D, 50 kr. Och den till vänster har jag redan en fast i grönt . Är iaf glad att jag har hittat nåt på rean !

 

 

Måste plugga gärnet nu ikväll, vill fixa MVG på det här provet,.. man kan alltid önska att det kommer gå iaf =/, Sen kl 21.00 så ska jag på träning, ingen pepp, har ont i nacken ryggen &huvudet., men tyck inte synd om mig för det =)

 

Kram påalla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0