22Januari.

Idag så började skolan med omvårdnad såklart, Erik gick igenom det sista till det omtalade provet som är i morgon, kan nästan allt utom hur ett läkemedel bryts ner och allt, gissar att det kommer vara MVG frågan, och då är det kört ! =( efter omv. så hade vi svenska, började läsa Pojken som kallades Det, tyckte att den lät hemsk bara då jag hade läst förorden. Då har jag bara hela boken kvar sen, stackas pojke (a) sen var Jag Julia Linnea & Martina ner till rektorn och förhandlade lite om att ändra schemat, gick väl ganska bra, får se resultatet på måndag =). På sista omv. lektionen så hade vi vikarie, tänk om man kunde ha hon hela tiden så kanske man skulle få ännu bättre resultat på proven . . . men.

 

Torsdag alltså = träning med funktionshindrade. Gick dit lite tidigare för att kunna plugga lite ; ) sen hem och gjorde mat> uppstekta kroppkakor,. Sen blev jag förhörd av Jenny samtidigt som vi såg handboll.  sen hamnade jag här =D.

 

Nu ska jag upp och duscha och sen läsa igenom allt till provet en sista gång =). 

Ber om ursäkt för att allt jag har skrivit om den här veckan har handlat om plugg osv, men det är ju det ända jag har gjort så. (a)


Kommentarer
Postat av: E

Tack! =), Neej ja fick de av en för hon hade tävling på sin blogg =)<3

2009-01-23 @ 14:29:34
URL: http://otteer.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0