23Januari.

Då var det helg då =), känns grymt härligt efter en tuff och tröttsam vecka. slutbloggat om prov osv nu på ett tag, gick faktiskt ganska bra =), är bara att hoppas på det bästa. Idag fick jag låna One Three Hill 1a säsongen av Martinas kompis, så blir det att nöta det ett tag, har aldrig sett det förr, men alla säger ju att det är bra så =).

 

Helgensplaner:

 

Fredag - skola, oth, familjen.

Lördag - träning 11-12.00, kalasfika med f&f, Lövångersrevyn

Söndag - promenad, kalasfika med släkt, se fotboll, SOVA.

 

Lite mycket kalasfika, men mamma fyllde ju år i måndags och jag&syster på torsdag,17 år=D.

GRATTIS TILL OSS.

 

Nu ska jag gå och se oth =), Kram 

 

Ni gör min dag, hade inte ni funnits vet jag inte hur jag hade orkat med allt (L)

taåter. 

 

 


Kommentarer
Postat av: E

Tack så himla mycke =)

2009-01-23 @ 14:52:32
URL: http://otteer.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0