28Januari

Hemma från skolan nudå, hade ingen svenska &engelska idag eftersom vi skulle lyssna på en föreläsning (det jag trodde var teater )om nåt med Nazister osv., en kille som berättade om sitt liv från det att han föddes tills idag,. han hade typ varit en av Sveriges värsta ledare tror jag. Var faktiskt en himla bra föreläsning, synd för dig Linnea som for hemistället (a)

 

Länk till en artikel om han här, värd att läsa =D.

 


 

Martina gillar inte mig. ( innerst inne gör hon det men )

 


Kommentarer
Postat av: Mörteeen

klart jag gillar dig elin (a) ibland har du faktiskt väldigt söta skämt =P hahaha

2009-01-28 @ 18:22:21
URL: http://maartinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0