29Januari.

 

 

 

En toppen födelsedag idag =D, Började med att Mamma pappa &Nils kom in och gav mig och Jenny paket &tårta på sängen, sen skola då, ingen pepp att plugga på sin födelsedag men =), tur att jag har mina kompisar, finns oändligt med skratthos oss (L). Sen så följde vi f&f hem till oss och skulle äta tårta och lite presentöppning igen. 

  • Pengar
  • Presentkort, Hemmakväll
  • Singstar, svenska Hits.
  • Handduk
  • Puma t-shirt
  • Lady shave
  • örhängen
  • vas. 

 

Det var allt vi fick =), räcker gott och väl.

Efter det att f&f hade farit så tog det inte lång tid innan EMELIE kom över och grattade oss också =D(L), sjöng lite singstar som vanligt . 

 

Nu ska jag gå och se oth och sova =).

GODNATT.

 


 

Martina är bara 15 år, då vet ni .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0