2januari -09

idag så drog jag till stan& mötte upp min vän Martina där för att shoppa lite =D, Hade bestämt mig för att köpa minst 1 tröja på rean, men istället så kom jag hem med 2 tröjor åt Jenny =O dåligt,. iaf så hade jag huur kul som helst med dig (L), svårt att ha tråkigt (a), förutom tröjorna till Jenny så köpte jag ett Minneskort till PS2, UV-filter till kameran & 2par örhängen=).

 

 

 

 

Resten av dagen så var jagallmänt trött, och det slutade i kaos då Emelie kom över xD, spelade Buzz till 23.30, men i slutet så strävade vi bara efter att få 0 poäng =), totalt spårad kväll.  Men toppen (L)

 

 

Helt lyckad dag (a), det gör vi om =) /e.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0